2010. augusztus 15., vasárnap

Új paróka?

Még nem jöttem rá hogyan lehet itt kommentekre válaszólni de köszönöm szépen a tippeket Reisuto <3 Találtam is e-bay-en egy parókát ami nagyon tetszik. Ez lenne az: http://cgi.ebay.com/N816-Blonde-Short-Layer-Straight-Cosplay-Party-Hair-Wig-/320575568542?pt=US_CSA_MWA_Wigs_Extensions#payId És még senki sem licitált rá. Csak az a gond, hogy nem tudom, hogy meg merjem-e venni...Nagyon tetszik a paróka de ha megveszem akkor szüleim vágnak agyon, de ha nem veszem meg akkor pedig sokáig fogom bánni. Ezen rágódok már egy napja... A döntést nehezíti, hogy itthon finoman fogalmazva nem túl fényes a helyzet anyagilag. Mindig azt hallom erre, meg arra nem telik. Ha megveszem és kelleni fog valamire a pénz? Hiába az én pénzemről lenne szó, nincs sok beleszólásom, hogy mire költhetem. Sosem mertem egyszerre sokat költeni magamra. És ha szüleim azt mondják, hogy abból veszünk új cipőt, ruhát stb.-t az új tanévre? Vagy abból lesz befizetve a "tandíj" többi része?
---

Eri napokóta mondogatja nekem, hogy szeretne menni a 28.-ai heta meetre. De mondtam neki, hogy 99% rá az esély, hogy nem tudom elhozni, valószínűleg én sem tudok menni...Pedig nagyon szeretnék jönni...

1 megjegyzés:

  1. énnekem is kéen új paróka.. de nem szőke rövid, mint ez, de egyenlőre azzal gazdálkodk, amim van

    hát, akkro hiányozni fogol ;_;

    VálaszTörlés