2010. augusztus 12., csütörtök

Titkos cosplay terv~

Az elmúlt egy hét fantasztikus volt! Első felében Amerikánál voltam, a másodikban Kiki volt nálunk. Ma délután átmentem Kikivel Nagykátára, a vasútállomáson megvártam amíg felszáll a vonatra. Utánna elmentem a méterárú boltba steppelt bélést venni a Kanada kabátomhoz. Alig várom, hogy elkezdhessük kersztanyukámmal kiszabni az anyagot X3
Nemsokkal később miután hazaértem elkezdődött az úszás elő- és döntők. Nagyon szeretem nézni a vizi sportokat (szerintem Londonban is majd vizi versenyeket fogom nézni)  és olyan jól szerepeltünk ma :D Öröm volt nézni^^  Szép volt fiúk- lányok!
Visszatérve a kabátra: Kiváncsi vagyok, hogy hogyan fog kinézni. Lesz-e tartása és hasonlók. Közben nézelődök pilóta szemüveg után is. Remélem sikerűl beszereznem egyett.
Aztán van egy cosplay tervem.... Nem merem elmondani, hogy kinek a ruháját fogom elkészíteni, csak azt mondhatom, hogy Hetaliából lesz (mi másból is XD) És, hogy miért? Mert annak a bizonyos országnak dolgai egész nyáron üldöztek/nek. Ami jó mert csípem a karaktert de egyben félelmetes is O.O Ha bekapcsoltam a tv-t akkor vele kapcsolatban ment valami, facebook-os teszteken/Quiz-eknél is ő jött ki. Ha rajzolás közben hallgattam egy amv-t és megállítottam akkor is majdnem mindig nála állt meg. Mikor elővettük a nyári ruháimat a zsákokból akkor is találtam egy...khöm... olyan felsőt ami kisértetiesen hasonlít az ő ruhájához csak más a szine. Először nagyon mókásnak találtam de egy másfél hónap után már....nem annyira XD 2 hete mondtam Erinek, hogy ha azon a héten még 5-ször fog vele kapcsolatban történni akkor esküszöm be cosplayezem! Éééééss megtörtént!! Úgyhogy megcsinálom XD Már elkezdtem gyakorolni a személyiségét... és az a dúrva, hogy megy (igaz még nem olyan sokáig de...) O.O Kiki is segített a gyakorlásban....akkor volt a legdúrvább XD És még a parókát be kell szereznem hozzá. :) Ha minden jól megy akkor neki fogok beöltözni Animekarácsonyon C:
Igyekeztem úgy írni, hogy ne jöjjetek rá, hogy ki az. XD

4 megjegyzés:

  1. Ha tartást akarsz adni az anyagnak, akkor éljen a *dobpergés* valasható közbélés! (amiből van ragasztós is.) Úgy tartja onnantól magát a ruha, mint az álom ♥
    Nem olyan kifejezett steampunk google, de repülősszemcsi van a Váci utcán - szinte minden második standom, emlékeim szerint 2300 forintért. Szerintem Matthew cosplayhez tökéletes.
    Említetted, hogy szeretnél egy újabb pareszt hozzá - az e-bayen megdöbbentően olcsó parókákat találsz, ha nem kifejezett Kanadaként keresel rá, anem úgy hogy "short blonde wig". Olcsóbb, mint itthon venni, a jó minsőégűek tízezernél kezdődnek.

    VálaszTörlés
  2. hajrá hajrá azal a cosplay-el :D
    húúú kiváncsi vagyok kinek csinálod de kezdek gondolkodni hogy ki is lehet az. xD
    hm.. ki is lehet az xD

    VálaszTörlés
  3. Én tudom a titkos tervet! :):) A kabáton meg ne aggódj, szerdán megoldjuk! :)

    VálaszTörlés
  4. Hajrá:D Kíváncsi leszek az új kabátra és cp-re, bár a 28-i meet nekem sem fog összejönni^^"

    VálaszTörlés