2010. augusztus 10., kedd

Csoda!

Úristen! Ezt is megéltem! Blog~!!
Pár nappal ezelőtt még nem gondoltam arra, hogy kedvet kapjak a blogozáshoz. Valahol el kell kezdeni, nem?^^ Gondoltam nem spammolok mindenkit a sok journaljaimmal^^"
5 nagyon állat napot töltöttem Amerikáéknál. :3 Hülyülés és kevés alvás. Szerintem ezzel mindent elmondtam XD
Alakulgat a cosplay vidi, bár még páran nem írtak vissza :( De nagyon hálás vagyok azoknak akik csatlakoztak <3
Most itthon vagyok. Végre itt van nálunk Kiki~ Annyira örülök, hogy újra láthatom X3 Tegnap találkoztunk a Stadionoknál, s együtt jöttünk hozzánk. Másfél óra volt az út de nekem fel se tűnt :D Jó társaságban repűl az idő^^
Aszthiszem első bejegyzésnek nem lett vészes :)

7 megjegyzés:

  1. (Reisuto vagyok egy régi nicken, és watcholom a blogodat ^J^)

    VálaszTörlés
  2. Watchollak itt is :P
    ÉS, tudod, hogy én már annóba is mondtam, benne vagyok a vidiben! rám lehet számítani majd e téren~

    VálaszTörlés
  3. Basszus.. mindig a livejournal-os címemmel írok kommentet, lol xD na, most asszek a google-os vagy milyen xD

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen mindenkinek >w<

    VálaszTörlés