2011. március 9., szerda

lényegtelen


Nincs olyan barátság, ahol ne lenne nézeteltérés, vita vagy veszekedés. Tudom. Nagyon is jól. Ugyan sokan megbántottak/bántanak valamilyen módon. Még sem szólok. Félek a vitáktól, annyiban volt már részem, hogy képtelen lennék akár még egyen keresztül menni. S terhelni sem szeretném terhelni őket, sokat köszönhetek nekik és úgyis csak apróságok. Mégis...nagyon fáj... De, jelentéktelen, mint ahogy én is. Csak egy vagyok a sok közül.
Megint kuszaság lett az egész. Utálom, hogy nem tudom kifejezni magam úgy ahogy szeretném ><
~~~~~
Tegnap volt nőnap. És én voltam az egyetlen lány aki bent volt az osztályban aznap. De nem történt semmi extra. A koliban ebédnél Bérci és Andor kívántak nőnapot egyik szobatársamnak, Boginak és nekem + kaptunk egy-egy kocka boci csokit :D Este, létszám után pedig kiálltak a koli udvarára a fiúk és énekeltek a koli minden női tagjának :) Nem, külön-külön, hanem egyszerre de így is vicces volt. Utánna minden lányszobába hoztak saját készítésű képeslapot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése